superficialitate


stiti cum e atunci cand oamenii se iau dupa aparente si din cauza asta va catalogheaza? ei bine, nu stiu daca va dati seama, dar sunt si oameni care se folosesc de asta. oameni care creaza o aparenta placuta ca sa iti poata castiga increderea prin asta. si cu totii cadem in aceasta plasa.

problema nu e ca exista oameni care manipuleaza ci ca noi nu suntem in stare sa ne dam seama. de curand mi-am dat seama ca mi s-a intamplat asa o chestie tocmai pentru ca nu m-am uitat decat la aparente.

totusi, de curand am mai descoperit o chestie. e bine sa pastrezi o aparenta pe care oamenii nu vor sa o vada ca sa pastrezi la distanta prefacutii si mincinosii. motivul? cei care pot fi prieteni adevarati incearca mereu sa afle cine esti sub masca uracioasa pe care incerci s-o pastrezi si abia apoi se hotarasc daca for sa-ti fie aproape sau nu.

cam asta ar fidespre superficialitate(fie ea a noastra sau a altora).

P.S. scuze ca n-am mai scris nimic, dar am fost prins cu o gramada de chestii, de la info si scoala pana la viata mea personala incurcata… oricum, incerc sa-mi fac revenirea.

Publicat în Fără categorie. 8 Comments »

8 răspunsuri to “superficialitate”

  1. AcidBurn666 Says:

    Ai mare dreptate sincer si mie mi sa intamplat asta o data … adik am pus multa incredere intr-un prieten shi am sfarsit cu „buza umflata” App nu stiam ca ai un blog 😀 si in caz ca nu stii cn sunt sunt antonio 😀

  2. Laura Says:

    Bună postarea!
    Uneori poate fi un defect că avem prea multă incredere in unii.

  3. Crina Says:

    să postezi mai des 😀

  4. ELAAA Says:

    E chiar buna postarea!:)

  5. Anonim Says:

    hm.m-am regasit putin aici..bun post.


Lasă un răspuns

