love and friendship


de curand cineva a lasat un comment care suna cam asa :

cum stii daca o persoana iti este sau nu prieten adevarat? de exeplu daca esti impreuna cu cineva, atunci persoana respectiva iti este sau poate fi consederata un prieten adevarat?(as vrea raspunsul la modul general, dar as vrea sa imi raspunzi si la a doua intrebare:))

ce mi s-a parut mie foarte interesant, n-a fost prima ( am mai vorbit despre alesul prietenilor) ci a doua intrebare. mi s-a parut interesant pentru ca multi se tem sa fie impreuna cu o persoana care le e prieten foarte bun ca sa nu aiba prietenia lor de suferit. inainte sa ma apuc de orice altceva, aveti aici un link la pagina pe care se gaseste comment-ul si raspunsul meu al naibii de lung…

asa.. si acum ca sa incep. daca ai un prieten/a foarte bun/a la care tii putin mai mult decat ar trebui ( just sayin’), nu vad de ce nu ai fi cu el/ea. dupa cum ziceam si mai sus, o scuza frecventa ar fi aceea ca te temi sa nu va stricati prietenia. pai, odata ce te implici intr-o relatie cu respectivul/respectiva, lucrurile or sa se schimbe putin. adica, si normal ca n-o sa mai puteti fi cum erati inainte, adica sa impartasiti orice secret sau sa va oferiti unul altuia ajutorul in anumite situatii ( care n-ar trebui sa apara avand in vedere ca sunteti impreuna), dar asta e si ideea. daca sa fii cu cineva ar fi la fel cu a avea un prieten, toti am fi amantii multora:)) . si acum vorbind serios, multi se sperie pentru ca schimbarea asta e cam brusca, dar asta nu-i un motiv sa renunti ( decat daca nu tii la persoana respectiva). in plus, incearca sa privesti chestia asta ca pe o oportunitate sa va cunoasteti mai bine. bineinteles ca ajungand sa va cunoasteti atat de bine riscati sa descoperiti lucruri care nu va plac ( cateodata prea multe) sau sa fiti raniti, si bineinteles ca in felul asta prietenia voastra poate nu va mai fi niciodata la fel, dar gandeste-te ca poate credeai ca acea persoana este altcineva decat este in realitate. adevarul distruge prietenii de multe ori…

gata, am cam terminat. concluzia ar fi… n-ai ce pierde. eventual inca un prieten fals ( cred eu)… oricum, daca inseamna atat de mult pentru tine, nu prea o sa conteze nimic, pentru ca prietenia voastra o sa dureze 🙂

am deviat putin de la intrebare, dar ce-mi pasa mie? eu am vrut sa vorbesc despre altceva:))

deci, cam asta a fost. daca ati trecut prin situatii similare si aveti chef sa le povestiti, sau daca aveti altceva de spus pe langa subiect, va rog lasati un comment.

Un răspuns to “love and friendship”

  1. Crina Says:

    văd că tu ai spus cam tot şi nu mai am ce adăuga :))

    bănuiesc că nu degeaba ai adus tu vorba de asta, deci, dacă am dreptateeee, succes! 😀


Lasă un răspuns

