life’s so fucked up…


… that I can’t even say fuck life ‘ cause nature would kill me for crossing her limits again 🙂

deci, cum asa? pai mereu, tocmai cand ceva e mai frumos apare cineva sau ceva si il strica. pentru ca viata e prea influentabila, pentru ca ceea ce fac altii conteaza de multe ori – in propria noastra viata- mai mult decat ceea ce facem noi.

sunt vinovat. am facut multe lucruri stupide, am distrus multe vietii,  viata mea a fost si ea distrusa de destule ori, dar acum- chiar daca o sa sune ca o chestie pe care te astepti s-o auzi in filmele americane- ma gandesc serios ca e bine ca n-am renuntat niciodata la speranta. multi in situatii de genul cauta refugiu intr-o divinitate… eu consider ca e mult mai bine sa fii sincer cu tine si sa cauti ajutorul unui prieten… dar aveti grija care dintre prieteni, pentru ca multi nu vor vrea sa va ajute, multi nu vor putea sa va inteleaga, dar un prieten adevarat va poate salva de la multe…

that’s all folks… am cam terminat-o cu discursurile despre probleme ( eu le dau sfaturi altora, dar nu sunt in stare sa-mi rezolv singur problemele…). daca mai aveti ceva de spus pe tema asta, lasati un comment. cine stie, cineva poate o sa beneficieze de pe urma sfaturilor voastre.

6 răspunsuri to “life’s so fucked up…”

  1. Silent Says:

    pai, ma bucur ca te-a inspirat comentariul meu…
    ar fy ok daca ti-as lua id-ul poate mai vb si poate ne vom cunoaste?

  2. love and friendship « Theshittyworldwelivein's Blog Says:

    […] foarte bun ca sa nu aiba prietenia lor de suferit. inainte sa ma apuc de orice altceva, aveti aici un link la pagina pe care se gaseste comment-ul si raspunsul meu al naibii de […]

  3. Silent Says:

    cum stii daca o persoana iti este sau nu prieten adevarat? de exeplu daca esti impreuna cu cineva, atunci persoana respectiva iti este sau poate fi consederata un prieten adevarat?(as vrea raspunsul la modul general, dar as vrea sa imi raspunzi si la a doua intrebare:))

    • theshittyworldwelivein Says:

      bun, eu in general urmaresc caracterele oamenilor, pentru ca sunt oameni care pot fi prieeteni adevarati, si oameni care nu pot fi niciodata considerati asa ceva ( adica sunt mincinosi, parsivi, parveniti etc.) dupa asta, eu consider ca un prieten adevarat trebuie sa te inteleaga si sa tina la tina, adica sa nu vrea sa te faca sa suferi ( totusi, trebuie sa fie sincer cu tine). de asemenea, trebuie ca prietenii pe care ti-i alegi sa te ajute atunci cand ai o problema. adica, e una sa te asculte, sa te inteleaga si sa se simta prost pentru tine, dar e cu totul alta sa se implice activ si sa incerce sa te scape de problema respectiva. nu in ultimul rand, un prieten adevarat trebuie sa stie sa tina un secret. eu consider prieten adevarat pe oricine a reusit sa-mi castige increderea de-a lungul timpului, si de obicei imi ia ceva timp pana sa pot spune despre o persoana ca imi este prieten, pentru ca nu vreau sa ma insel si sa fiu ranit dupaia.

      acum, legat de a doua intrebare… pai vezi tu, cand esti impreuna cu cineva, deja relatia dintre voi se schimba… adica, iti poate fi prieten din multe puncte de vedere, dar probabil ca iti va fi mai greu sa-i spui anumite chestii, pentru ca el se gandeste la tine in alt fel decat o face un prieten si probabil ca si tu la fel. inca ceva, dar asta e o parere personala. multi se tem sa intre in relatii cu prieteni deoarece se gandesc ca prietenia lor o sa aiba de suferit. depinde cum o privesti, eu consider ca e doar un pas spre altceva, dar unii chiar se simt prost din cauza asta. nu stiu de altii, dar eu nu vad neaparat o problema in a fi cu un prieten… deci oricum, in final depinde daca tu mai consideri ca esti prieten cu respectivul/respectiva sau daca consideri ca intre voi s-a cam schimbat relatia.


Lasă un răspuns

