viata ca o scuza…


facem cu totii greseli ( cred ca eu fac mai multe decat multi dintre voi, da asta e alta poveste si o s-o spun alta data). bineinteles, se presupune ca atunci cand faci greseli trebuie sa ti le repari. cum anume ti le repari? in general refaci lucrurile cum au fost , dar de multe ori asa ceva nu se poate, asa ca ce faci? simplu, iti ceri scuze. te bazezi pe iubirea, prietenia, intelegerea celuilalt. scuzele astea sunt un fel de plasturi, dar nu tot timpul poti vindeca o rana cu un plasture. eu personal ma simt groaznic cand fac o persoana la care tin sa sufere ( persoanele acestea sunt cam putine, dar sunt, si cam totul in viata mea e concentrat pe aceste persoane si pe sentimentele mele pentru ele … wow, nu sunt un monstru cu inima inghetata, ce chestie nu?) pentru ca sunt momente in care te gandesti ca ai gresit de multe ori si ca ai provocat multa suferinta si ca poate persoana respectiva nu mai suporta. unii ajung chiar la concluzia ca tie nu-ti pasa din prostioare din astea, asa ca prinde bine sa poti face mai mult decat sa-ti ceri scuze.

oamenii care se bazeaza pe asta ajung de multe ori sa-si traiasca viata ca pe o scuza. sa isi doreasca sa faca ceva, dar sa nu reuseasca, sa se dezamageasca pe ei insisi, sa-si inventeze scuze pe care oricum numai ei le stiu, sa-i raneasca pe oameni si bineinteles sa se simta vinovati dupa aceea si daca scuzele pe care le-au spus altora nu-i fac sa se simta mai bine si le spun lor de un milion de ori si mai adauga si altele, de multe ori ireale. practic, oamenii care fac asta se mint pe ei insisi. daca chiar nu-ti pasa, n-ar trebui sa fie o problema, dar daca iti pasa, nu incerca sa te prefaci ca esti indiferent, pentru ca asta nu duce la nimic bun… eu am incercat-o pe pielea mea si inca ma simt prost pentru anumite chestii pe care le-am spus sau facut chiar si acum, cu toate ca sunt luni multe de atunci…

practic, post-ul asta nu este atat despre scuze cat despre exprimarea sentimentelor si e un sfat pentru toata lumea. eu nu ma pricep prea bine la asta, dar asta nu inseamna ca nu am la randul meu sentimente… de exemplu, eu ma exprim prin scris. de aia am un doua bloguri. prin urmare, nu astepta momentul potrivit ca sa spui ce crezi sau ce simti sau ca sa faci un lucru pe care vrei sa-l faci pentru ca ti-o vor lua altii inainte si probabil vei ajunge sa traiesti viata ca o scuza ( altfel spus, nu faceti ca mine la capitolul asta, fiindca din punctul asta de vedere sunt un dobitoc)

si aici e o piesa care cred ca se potriveste putin cu cate ceva ce-am spus pe-aici…

si ca sa inchei, va multumesc ca ati citit asta, sper ca ati reusit sa ramaneti seriosi citind randurile acestea ( daca nu, poate ar fi bine sa cititi postul despre maturitate ). daca va traiti viata ca o scuza, sau daca aveti si voi probleme ca ale mele, sau daca nu si vreti sa va mandriti cu asta, be my guests… ( P.S. pagina cu spune ce te doare e mereu deschisa daca aveti ceva de spus)

P.P.S. puteti sa intrati si pe celalalt blog pe care in jurul orei 21:20 o sa apara un post nou ( probabil ca din alta serie decat cea prezentata pana acum)

23 răspunsuri to “viata ca o scuza…”

  1. Lya Says:

    Cea mai de rahat melodie posibila !. E usor sa zici ”te iubesc”:|
    depinde,daca e adevarat sau fals,cea ce afirmi .doesn`t matter.
    Nota 10 ^^.

    • theshittyworldwelivein Says:

      parerea mea e ca e mai dificil s-o spui atunci cand e adevarat… pentru ca e usor sa minti, dar e al naibii de greu sa spui adevarul. in plus, poate sunt unii care se identifica cu mesajul piesei. (eu de exemplu…)

  2. Ioana Says:

    si acuma , e mai bine sa nu te prefaci ca daca o tii tot asa pana la urma o vei pierde….:P

  3. Ioana Says:

    sunteti din nou impreuna?:x^^

  4. Ioana Says:

    inca o placi 🙂

  5. Ioana Says:

    sigur pentru Noraa l-ai scris:)
    nu mai are rost sa te prefaci…:-j

  6. Phily Says:

    Ai patit vreodata sa nu poti ^exprima^cele doua cuvinte?Ma refer daca acest post a fost scris pentru o persoana anume.

  7. Danuts Says:

    Da..cam asa e :P…imi place postu :)>-

  8. Shnitzel Says:

    Foarte tare postu…kiar mi-a dat de gandit ……Nu consider ca am o problema cu exprimatu sentimentelor ….(e putin cam greu cu cele doua cuvinte :)) da e ok) …Insa partea cu scuzele mi s-a parut chiar geniala …..si da in loc de scuze trebuie sa faci ceva …….chiar mersi …intr-un fel aveam nevoie de asta 😉


Lasă un răspuns

